top of page
Marble
Marble digital logo

Naša služba marketingového a reklamného plánovania, stratégie a poradenstva je základným kameňom pre úspešné budovanie vašej kompletnej marketingovej stratégie. Naši odborníci v oblasti online aj tradičného marketingu vám pomôžu zadefinovať jasné ciele, identifikovať cestu k úspechu a vytvoriť efektívne plány na dosiahnutie vašich celkových podnikateľských cieľov. S našou pomocou budete mať prehľad o správnych kanáloch, cieľovej skupine a stratégii, potrebných na to, aby vaša značka na trhu excelovala.

Plánovanie, stratégia a poradenstvo

Plánovanie marketingových kampaní, stratégia predaja, poradenstvo v rámci reklamy a marketingu

Základy marketingovej stratégie

 

Pre firmy, ktoré sa iba začínajú orientovať v marketingu alebo prechádzajú internými zmenami.

Čo k tomu treba?
 

  • Počiatočná analýza trhu a správna identifikácia cieľových segmentov.

  • Stanovenie cieľov marketingu na základe obchodných cieľov firmy.

  • Výber vhodných marketingových kanálov a nástrojov podľa charakteru trhu a produktu.

  • Vytvorenie základnej komunikačnej stratégie a príprava marketingového kalendára.

Účel: Vytvorenie pevného základu pre všetky budúce marketingové aktivity

Optimalizácia E-commerce Aktivít

Pre online obchody a firmy s dôležitým e-commerce segmentom, ktoré chcú nakopnúť svoje online aktivity a predaje.

Čo k tomu treba?

  • Analýza a optimalizácia užívateľskej skúsenosti na bežiacich e-commerce platformách.

  • Implementácia pokročilých nástrojov pre personalizáciu a automatizáciu marketingu.

  • Využitie dát a analytiky na zlepšenie konverzných pomerov a celkového výkonu webu.

  • Optimalizácia SEO a zapojenie PPC kampaní na zvýšenie organickej aj platenéj návštevnosti.

Účel: Zlepšenie predajných a marketingových procesov v online svete.

Trhová Dominancia

Pre firmy s ambíciami stať sa trhovými lídrami vo svojom odvetví.

Čo k tomu treba?
 

  • Komplexná stratégia obsahového marketingu pre maximalizovanie trhového povedomia o značke.

  • Rozvoj a implementácia inovačných marketingových kampaní, ktoré jasne odlíšia značku od konkurencie.

  • Strategické partnerstvá a spolupráce, ktoré rozšíria dosah a vplyv firmy.

  • Neustále monitorovanie trhu a prispôsobovanie stratégií pre možnosť rýchlych reakcií na hocijaké zmeny v odvetví.

Účel: Rozvoj stratégií, ktoré pomôžu firme dosiahnuť a udržať si trhovú dominanciu.

 

Cesta Influencera

Influenceri, blogeri, vlogeri a ďalší tvorcovia obsahu, ktorí chcú profesionálne rásť a zvýšiť svoj dosah.

Čo k tomu treba?
 

  • Identifikácia a analýza hlavných cieľových skupín a fanúšikov umožní lepšie zacieliť obsah a zvýšiť jeho relevanciu.

  • Plánovanie a tvorba pravidelného obsahu, ktorý rezonuje s cieľovým publikom a udržiava ich zaujatosť a angažovanosť.

  • Optimalizácia obsahu pre sociálne siete a vyhľadávače pre zlepšenie viditeľnosti a organického dosahu.

  • Spolupráce s inými influencermi a značkami na zvýšenie propagačných možností a rozšírenie dosahu.

  • Analytické nástroje na sledovanie výkonu obsahu a jeho vplyvu na publikum pre sledovanie dôležitých metrík ako sú počty sledovateľov, angažovanosť a konverzie.

Účel: Zadefinovanie stratégie a nástrojov vhodných na na zefektívnenie a maximalizáciu dosahu vášho obsahu.

bottom of page