Správa sociálnych sietí
Naša ponuka služieb správy sociálnych médií je kľúčovou aktivitou pre efektívne budovanie a riadenie vašej online prítomnosti. Naši odborníci sociálnych sietí pracujú na vytváraní a spravovaní relevantného obsahu, ktorý pomôže vašim profilom zvýšiť mieru interakcie a angažovanosť s cieľovou skupinou. Pomáhame budovať a udržiavať silnú prezenciu, čo vedie k rastu online dosahu a podpore stanovených podnikateľských cieľov.
Digitálna Viditeľnosť
Malé a začínajúce firmy s obmedzeným rozpočtom na marketing.
Čo k tomu treba?
-
Optimalizované profily, teda zabezpečenie, že všetky profily sú kompletné, aktuálne a zaujímavé.
-
Stratégia obsahového marketingu, definujúcu tvorbu a distribúciu pútavého a hodnotného obsahu, ktorý osloví cieľové publikum.
-
Interakcia s užívateľmi, ktorá dopomôže budovaniu vzťahov prostredníctvom konverzácií, odpovedí na komentáre a celkovo aktívnej účasti na diskusiách.
-
Analýzy a výkonnostné správy, teda sledovanie dosahu, angažovanosti a efektivity obsahu a prispôsobovanie stratégie podľa získaných ukazovateľov.
Účel: Zvýšenie viditeľnosti a povedomia o značke na sociálnych sieťach.
E-Commerce Optimalizácia
Pre firmy s existujúcim online obchodom, prípadne inou formou predaja, alebo pre tých, ktorí by s online predajom chceli začať.
Čo k tomu treba?
Cielené reklamné kampane s využitím demografických a behaviorálnych dát na zacielenie správnych publík.
- Optimizácia konverzných stránok v rámci zlepšenia ich obsahu a dizajnu s účelom zvýšenia konverzií.
- Retargeting a Remarketing špeciálne ušitý na získanie väčšej návratnosti užívateľov na vašu stránku.
- A/B Testovanie a analytické reporty na odhalenie a definíciu najúspešnejších techník, komunikačných kanálov a ich kombinácií.
Hlavný účel: Zvýšenie online predaja prostredníctvom cielených reklamných kampaní na sociálnych sieťach.
Trhová Dominancia
Stredne veľké a veľké firmy, ktoré majú na trhu za cieľ dominovať vo svojom segmente.
Čo k tomu treba?
-
Rozsiahle marketingové kampane s použitím viacerých komunikačných kanálov, zamerané na široké publikum.
-
Aktívne sledovanie konkurencie a monitorovanie ich aktivít s prípadnou adaptáciou stratégií.
-
Partnerstvá a kolaborácie s vplyvnými osobnosťami a značkami na čo najlepšie zvýšenie dosahu.
-
Pravidelné trhové analýzy pre hĺbkové pochopenie trhových trendov a ich využitia v marketingových stratégiách.
Účel: Celkové a detailné využitie sociálnych sietí na získanie a udržanie si trhového prvenstva.
Cesta Influencera
Jednotlivci, skupiny alebo značky, ktoré chcú vytvoriť alebo rozšíriť svoj vplyv na sociálnych sieťach
Čo k tomu treba?
-
Osobná značka a autenticita, ktorá vytvára silný a autentický obraz.
-
Stratégie obsahového marketingu pre vývoj a distribúciu atraktívneho obsahu, ktorý nie len priláka, ale aj si dlhodobo udrží publikum.
-
Spolupráce a sponzorstvá, teda nadväzovanie partnerstiev s inými influencermi alebo značkami pre vzájomné zvýšenie dosahu.
-
Kontinuálne merania a optimalizácia dosahu s použitím správnych meracích nástrojov
Účel: Budovanie a rozvoj osobnej značky alebo značky firmy prostredníctvom influencer marketingu.