AST DESIGN - ANDREA MARTINY collection
50% nárast v kliknutiach pri 1/3 impresií
-50% CPC
Riešenie
Hlboká analýza trhu a analýza momentálneho stavu spoločnosti ukázala že bolo nutné zjednotenie celkovej komunikácie a brandingu spoločnosti, zefektívnenie existujúcich kampaní a optimalizácia celkových procesov. Bolo zabezpečené kompletné SE, ktoré bolo zosúladené s platenými reklamami v Google a Meta.
- Marketingové poradenstvo, plánovanie a stratégia
- Fotografické a videoslužby
- Sociálne siete
- PPC a SEO
- Grafické služby
Balík
Klient
AST Design je slovenská odevná firma, ktorá stojí už od roku 1998 známou značkou dámskej konfekcie ANDREA MARTINY collection. Zo skromných začiatkov sa firma počas rokov vyprofilovala na jedného z najväčších výrobcov dámskeho oblečenia na Slovensko a ročne prináša 4 sezónne kolekcie.
Ako?
Prvotná analýza odhalila viaceré základné nedostatky v rámci online aktivít a celkovej prezencie značky na trhu. Prvotné aktivity boli zamerané na odstránenie týchto nedostatkov, pričom poskytli bázu na rozvoj ďalších aktivít v rámci budovania e-shopu.
Prečo?
Po rokoch rastu si značka vytvorila stabilnú bázu B2B partnerov, avšak začala stagnovať v rámci priamych B2C predajov a oslovovania mladších generácií potenciálnych zákazníčok. Tento problém bol iba znásobený ekonomickou situáciou po roku 2020.
Čo?
AST Design mali za cieľ viac sa zviditeľniť v online svete a postupne predstaviť nový koncept Outlet E-shopu.