
Dvere, podlahy a doplnky svetových značiek
.png)
O klientovi
Domat interiéry je mladá úspešná firma so sídlom v Trenčíne, pôsobiaca v oblasti interiérových riešení. jej hlavným zameraním je pestrá ponuka podláh a dverí svetových značiek, vrátane škály doplnkových produktov, komplexného servisu a montáže.
Cieľ
Cieľom Domatu bolo zastaviť pokles v predaji, skrz vylepšenie marketingu.
Prvotná Analýza
Po desiatkoch rokov stáleho nárastu v stavebníckom priemysle, priniesli roky 22-24 radikálne spomalenie. V spojení s faktormi akými sú inflácia, vojna, covid a pod, sa radikálne menia nákupné návyky obyvateľstva.
Postup
Podnikla sa prvotná analýza ktorá poukázala na nedostatky v aktuálnom stave, zhrnula nástrahy a príležitosti trhu a navrhli sa možné riešenia.
- 50% CPC
50% nárast v kliknutiach pri 1/3 impresií
Riešenie
Hlboká analýza trhu a analýza momentálneho stavu spoločnosti ukázala že bolo nutné zjednotenie celkovej komunikácie a brandingu spoločnosti, zefektívnenie existujúcich kampaní a optimalizácia celkových procesov. Bolo zabezpečené kompletné SE, ktoré bolo zosúladené s platenými reklamami v Google a Meta. Bola vytvorená efektívna online stopa ktorá sa naďalej udržuje na popredných priečkach vyhľadávaní.
Balík
- Marketingové poradenstvo, plánovanie a stratégia
- Fotografické a videoslužby
- Sociálne siete
- PPC a SEO
- Grafické služby